2012. szeptember 16., vasárnap

Morzsák

Ez a bejegyzés csupán rövid helyzetjelentés célját szolgálja. Csapongani fogok a kevésbé és egyáltalán nem közhasznú gondolatok között. Néha azonban ilyen is kell, hogy rendet tehessek a fejemben. 

Életmorzsák:
Ismét az iskolapadot koptatom. Fura, de örülök, hogy vége a nyárnak. A kánikulát nehezen viselem, mivel az ősz és a tél az én természetes közegem. Szeretem, ha reggel pulcsiba, vagy kabátba kell bújni, ha forró csokival melengethetem a kezemet és vastag, puha takaró alatt alhatok. Ráadásul a nyaram egy szóval összefoglalva: kudarc volt. Mikor pedig nem találom a helyemet, környezetváltozásra van szükségem. 
Szóval jót tett a a félév kezdete, még akkor is, ha ismét túlvállaltam magam és még mindig nem érzem magam végzősnek. Pedig, ha sikerül tartom az ütemtervemet, a nyárra diplomás munkanélküli leszek. Micsoda biztató kilátások. Addig viszont még sok vizsga áll előttem meg a nagy dilemma, miből írjam a szakdogám. Erről azonban mélyen hallgatok, mert agyam olyan kihalt a témában, mint délben a Szahara .
Ami életem magánjellegű részét illeti, hasonlóképp alakult.
Nem szívesen írok a magánéletemről, mivel 1. a kutyámat sem érdekli, 2. nincs jogom mások dolgait nyilvánosság elé tárni. Így maradok a már jól bevált, saját szemszögem  rövid ismertetésénél.
Mivel korábban megírtam, hogy Mr. A.-val egy pár lettünk, úgy gondolom, nem árt azt is közölni, hogy ennek vége. A múlt hétfő így tele volt lezárásokkal és új kezdetekkel. Büszkén jelenthetem, a lehető legsikeresebben rendeztük a dolgot. Szépen váltunk el, semmi morgás, neheztelés, csak öt perc alatt megbeszéltük és jóban maradtunk.
Barátaim persze pislognak nagyokat, főleg, hogy nem zuhantam mély letargiába. Én már csak ilyen érzéketlen dög vagyok. No, de most legalább sok barátommal leszek egy városban, ami növeli a szocializáltság érzetét.

Könyvmorzsák:
Egyetem ide, vagy oda, egy könyvmoly a tankönyvek között is moly marad. Persze olvasási tempóm lelassult, a minimális szabadidőm  kitöltésére korlátozódott. Ez viszont csak azt jelenti, hogy a könyvtárból egyszerre csak maximum 3 kötetet vehetek ki és a könyves értékeléseimre többet kell várni. Viszont továbbra is több kötetet bújok egyszerre praktikussági szempontból. Egy vékonyabbat, amit cipelhetek magammal mindenhova és egy vastagabbat, amit este, puha ágyikóban olvashatok.
A nyár végével felújultak a könyvakciók is, így a gyűjtögető mániám is táptalajra lelt.
A héten vettem is három könyvet, kettőt használtan, egyet boltban. Arról, hogy melyek ezek és miért kerültek a polcomra, majd később. A hónap végi Könyves várólista rovatomban fogok beszámolni róluk.

Filmmorzsák:
Tartom magam a filmes rovat tervéhez, és már gyűjtögetem is hozzá az anyagot. Eddig három film van a listán, ám ez még bővülhet. A rovat kezdetét ugyanis áttettem a hónap elejére. Így a rovat első bejegyzésére október első hetéig várni kell. Ennek csupán egy oka van, túl sűrű lett a hónap vége, mivel ekkor írom a könyves rovatokat. Talán olvasóim is értékelik, ha nem a hónap utolsó napjaiban zúdítom rájuk közlendőimet, hanem szépen adagolva.
Tegnap amúgy majdnem a moziban kötöttem ki. Találkoztam Applequeen barátommal, ami általában filmnézéssel jár együtt. Végig is néztük a programot és két film keltette fel érdeklődésünket. Az egyik a Magic Mike, ám ezt csak este játszották, mi pedig a délutánt akartuk elütni a mozival. A másik Abraham Lincoln, a vámpírvadász, amit pedig a 3D miatt vetettünk el. Nem akartunk megint szemüveget venni, főleg úgy, hogy mindegyikünknek van már legalább kettő. Így a mozi végül ugrott, ám elhatároztuk, bármikor találkozunk, viszünk magunkkal 3D-s szemüveget. 

Blogmorzsák:
Talán kicsit túl sokat vállaltam egyszerre korábbi bejegyzésemben (Szerencsecsillag) a blog fellendítésére. Nincs még annyi olvasóm, hogy minden működjön az ott összefoglaltakból, vagy csak egyszerűen nincs rá igény. Ez persze egyáltalán nem baj. Más irányba haladok tovább.
A szavazás ellenben sokkal jobban alakul, mint vártam, aminek nagyon örülök. Jó látni, hogy ilyen sokan foglalnak állást a kérdésben. Kap is majd a lezárulása után egy szép bejegyzést.
Ami pedig a rovatokat illeti, akadt egy új ötletem, ám ez még a jövő zenéje és a szavazás végső állásának függvénye. 
Az ötletekre természetesen még mindig nyitott vagyok. Használjátok kedvetekre a megjegyzések opciót.

Nos, most ennyi közlendőm volt. Hamarosan az Egy gésa emlékiratai kritikájával jelentkezem. (Alig van belőle 60 oldal és úgy, de úgy imádom.) Addig egy tetszetős idézettel búcsúzom: 
"Ha valaki azt mondja, hogy tudatlan vagy és levert, csak annyit mondj: "Nem t`om, és szarok rá." " /Winston Groom/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése