2014. április 18., péntek

Revulsion - Peter Nirvana válogatása

Ez a bejegyzés egy muzikális csemege AFS-es olvasóim részére.
Egyik kedves olvasóm kérésére összeállítottam azokat a Nirvana dalokat, amiket a Revulison 21. fejezetében Peter CD formájában ajándékoz Annek. Ha pedig már van egy ilyen listám, gondoltam, közkinccsé teszem, hogy bárki meghallgathassa a szóban forgó lemezt.
Jó szórakozást! :)

1. Smells like teen spirit

2. Come as you are

3. Something in the way

4. You know you're right

5. All apologies

6. Dumb

7. Lithium

8. Heart shaped box

9. Stay away

10. Rape me

11. Drain you

12. The man who sold the world

13. Breed

14. About a girl

15. I hate myself and want to die

16. Oh me

17. Sappy

18. Lake of fire

19. Plateau

20. Where did you sleep last night

21. School

4 megjegyzés:

  1. :D Ezt tuti végig fogom hallgatni, tök jó ötlet volt tőled. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. :) Az ötletért a dicséret nem egészen engem illet, mert ha egyik kedves olvasóm nem kérdez rá, pontosan milyen dalok vannak a lemezen, nem jutott volna eszembe összeválogatni őket. :)

      Törlés
  2. Imádom a Nirvana-t, és imádom a történeted! Volt néhány (sok) pillanat, amikor teljesen bele tudtam élni magam Ann szerepébe, és mintha kikapcsolt volna az agyam. Ìgy utólag is köszönöm neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy ennyire tetszik és én köszönöm, hogy olvasod. :)

      Törlés