2016. július 11., hétfő

Egy naplógyilkosság naplója IX.

Kapcsolatom a naplóval kezd olyanná válni, mint egy viharos párkapcsolat. Se vele, se nélküle felkiáltást is megérdemelhetne, amelyet a következő két tettem remekül bizonyít.
Mikor épp a "nélküle" fázisban voltam, egyszerűen megtapostam és beletöröltem a lábam:

Aztán persze hamar elkapott a "vele" fázis és mintegy bűnbánatként bevittem az ágyamba. Kényelmesen elhelyeztem a párnáim között és hagytam kicsit pihenni.

Napló az ágyamban

Kapcsolatunk tehát nem kimondottan harmonikus, de legalább elmondható, hogy nem unjuk egymást. Mindig van egy újabb kihívás, amelyet együtt megoldunk. Például a mosás, mert a házimunkán meg kell osztozni.

kimosva

Korábban már bebizonyosodott, hogy a napló jó eszköze a gyűjtögetésnek is (például a fehér dolgoknak) és erre most újabb bizonyíték akadt. Jól lehet benne W betűket gyűjteni. Persze egyszerűbb lenne a gyűjtögetés, ha a magyar nyelv kicsit többet használná ezt a betűt és nem csak a weboldalak címsorát kellene levadásznom...

W

Persze nem csupán ilyen konkrétan megszabott dolgokat lehet benne gyűjteni. Jó tárolója a gondolatoknak is. Például a negatív gondolatoknak, mert hiába vidám természet valaki, azért a rossz gondolatok is megtalálják néha.


Zárszónak egy újabb példáját hoztam kissé kusza kapcsolatunknak. 
A merénylet szerint össze kellett ragasztanom két oldalt. Nos, ehhez első körben eltéptem a napló egyik oldalát. Aztán megpróbáltam celluxszal helyrehozni a hibát. Ahhoz azonban, hogy az eredmény tartós legyen és a két immár különálló lap egyben maradjon, kellett egy kis segítség. Szerencsére találtam egy kifejezetten lelkes polipot, aki hosszú karjaival készségesen egyben tartja a lapokat. No, és hogy miért pont polip? Mert helyes és mert intelligens, aki talán megérti, hogy nem kezdeti őrületem miatt teszem meg ezeket a dolgokat a könyvvel...
segítőkész Polipúr

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése